Beverly Hills 90210

Enda sen väldigt många år tillbaka så har serien Beverly Hills 90210 varit en av mina absoluta favorit serier, och då menar jag ju original serien och inte den där nya, som dom sänder. Nej originalet ska det vara. Iaf så är det en serie som jag absolut inte kan tröttna på. Jag kan sitta och kolla på den och ibland bara önska att jag föddes massa år tidigare och bodde i USA så jag kunde ha varit med i den serien haha! Det skulle nog vara riktigt häftigt ;)

Jag minns hur jag för några år sen brukade gå upp innan skolan, sättan mig framför tvn och kolla serien eftersom dom brukade sända den kl 07 på morgonen, älskade att vakna upp till den serien även om jag aldrig riktigt sett den från början utan hoppat fram och tillbaka i den, beroende på hur den har sänts och hur mkt tid jag hunnit lägga ner för att se den.

Men nu så har jag blivit helt obssesed av den igen och börjat kolla på den igen och den här gången ifrån början. jag menar den här serien är ju så sjukt bra, den är inte bara bra utan den är väldigt lärorik också då den tar upp så mkt olika problem som finns här i världen, droger och våld t.ex. och massa såna stora problem och får en att förstå hur man ska agera mot allt sånt här. Jag tycker den är väldigt lärorik och även om den är väldigt gamal nu så kommer den aldrig att bli gammal för mig :)

Så massa tummar upp för den här serien och hoppas det finns andra som kan dela mina tankar om detta,                                                                  Kram // Mikamey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback