Julafton!

Nu är det ljus här i vårt hus
Julen är kommen, hopp tra-la-la-la
Barnen i ring dansa omkring, dansa omkring
Granen står så grön och gran i stugan
Granen står så grön och grann i stugan
Tra-la-la-la-la, tra-la-la-la-la, tra-la-la-la-la

Ja julen är allt kommen, tyvärr har den glömt att ta med sig all snö vilket gör att stämningen kanske inte rikigt är som den ska, men det är klart, så länge man har människor man vill fira med och har det så trevligt som det bara går, så funkar det perfekt ändå! :) ... Hoppas ni alla haft en suuuuper julafton, själv har man haft det riktigt trevligt. GOD! mat, trevligt sällskap och fina julklappar, mer kan man väl inte önska sig för att få en bra och mysig julafton! :) Men nu kommer man behöva äta julmat i typ evigheter framför eftersom att man lagar mer mat än man orkar att äta haha :) alltid samma sak varje år, varför lär man sig inte liksom ;)

Nej men som sagt jag har haft det en riktigt trevlig julafton och jag fick precis det jag behövde i julklapp, fick 1700kr sammanlagt vilket verkligen behövs just nu, plus att jag fick säsong 2 av serien GLEE! :D och jag fick även en tröja och ett par tights, kläder tas verkligen positivt emot hihi :) så ja jag är helt enkelt super nöjd!

 
MAAAAT! :D












Vår julgran!








Julklapp! :D

Tröjan, en julklapp också! :)

Nej men då får man tacka alla för den här julafton och nu blir nästa satsning nyår! ;D
Många julkramar// Mikamey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback