Gott nytt år!

Nu är det nästa 2013, det har gått ännu ett år, helt sjukt! tiden bara går och går, man måste verkligen vara ordentlig med vad man gör av sin tid så man hinner med allt man vill hinna med innan det helt plötsligt gått ännu ett år.
 
Jag vet att jag inte gjort så mycket som jag kunnat under 2012, har slösat en massa tid också på dö tid och liknande, men har även varit med om en sjukt massa bra saker! Har varit med om både sorg och glädje, men mest glädje faktiskt!
Har hunnit fylla 20! (WOOHOO). Jag har lärt känna en massa nytt folk som i framtiden även dom önskar sig vilja bli tv-producenter!
Jag har fått nya starka vänskapsband! Och växt så otroligt mycket som människa!
Ja, det jag kommer ta med mig mest från just 2012 är hur mycket jag växt som människa, jag har vågat att låta mig själv utvecklas till den människa jag alltid önskat vara. Och jag tänker fortsätta växa även under 2013 och sträva mot mina mål i livet.
 
Något mer jag minns starkt från 2012 är hur viktigt vänskap är och hur bra och fina människor jag har i mitt liv! Som sagt har jag fått nya starka vänskapsband detta året och förstår nu verkligen hur mycket man kan betydda för någon som en vän. Hur viktigt det är att visa sina vänner hur viktiga dom är för en och även om man inte alltid pratar hela tiden med dom eller spenderar all sin tid med dom, så försvinner inte vänskapen utan blir bara ännu starkare!
Ja nu bev detta ett lite djupt inlägg, men inlägg som dessa får gärna bli så tycker jag! :)
 
Jag har även insett detta året att jag aldrig igen vill spendera en sommar utan att jobba så att man bara sitter hemma i 3 månader och inte kan göra något. Det får jag helt fullt skylla på mig själv, men nu har jag upplevt det och lärt mig en läxa :P
 
Men ja, så under detta året har inte inte hänt jätte mycket, men på samma gång så otroligt mycket saker! (Som man alltid säger haha, men det e sanningen.
Men nu ska jag rikta mig in på 2013 och göra det året ännu bättre! Fortsätta mitt liv och göra det till vad jag vill ha det och inte låta något stoppa mig!
2013 du e så välkommen
NU KÖR VI!!! :D
 
Ha nu en riktigt bra nyårsfton där ute allihopa och hoppas ni alla går in i 2013 med positiva tankar och gör det året till precis vad ni vill!
Ha det bäst!
Hälsningar// Mikamey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback