King of Pop

Kollade precis en dokumentär på tvåan om Michael jackson! Får aldrig nog av att få en inblick i hans liv och hur det var att jobba med honom. Han var den största och det kommer aldrig komma någon och bli större än honom, så enkelt är det bara!

Det som gjorde min dag var när Kayne west kommenterade angående Smooth Criminal "Vem är Annie?" för det har vi alla nog undrat, vem fan e den där Annie och mår hon verkligen bra, haha! Just den biten var otroligt rolig. Både jag och mamma satt och as garvade åt det. Och när en annan kille i dokumentären sa "hur många gånger kan man egentligen säga, are you okay annie, Michael lyckades hittade 15 olika sätt". Men ja som sagt, vem är Annie och mår hon verkligen bra, det är den stora frågan.
Och nu när jag sett denna dokumentären så vart jag otroligt sugen på att se filmen om honom, så ska nog se till att se den snart! :)

Och bara för det så slänger jag även in en av mina absoluta favorit låtar med honom "Dirty Diana" och min mammas favorit "Smooth Criminal"





Ett litet kort inlägg i ett försök att komma tillbaka lite i bloggandet igen, det var ju ett tag sen senast :P ska försöka att sköta mig bättre denna gången! :)
ha det bra!// Mikamey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback