Snart nytt år!

Ja nu är det mindre än ett dygn kvar till 2013, väldigt spännande, skönt att jorden aldrig gick under så att man får uppleva detta nya år ;)
 
Idag har det fixats och donats inför nyår, handlats mat och sen har även mamma och jag gjort oss lite fina, vi har fixat våra naglar, det e ju alltid lite roligare med nyår när man gör sig lite extra fin! :)
Jag har även färgat mitt hår, var så himla trött på det, den hemska utväxten och även färgen på håret överhuvudtaget, så nu e det röd kopparfärgat, riktigt nice vart det faktiskt, expirimenterade faktiskt när jag färgade det haha!
Hade egentligen andra planer för mitt hår, men hade inte riktigt råd att fixa till det så, så därför har jag detta som en plan B så länge, tills jag har råd att fixa det som jag vill! :) ( vad jag har för planer tänker jag icke avslöja just nu, det får bli en överraskning tills det är fixat! ;) )
 
Nej nu måste jag dra och sova så att jag orkar med att fira in det nya året, och någon gång under dagen kommer det även komma ett inlägg om det gågna året 2012 och en nyårs hälsning till er alla! :)
 
Mina naglar nästan klara!
 
Ha det bäst
Hälsningar// Mikamey
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback