Back to Pitäyo!!

Oooooh yes tomorrow it is!
Då är nämligen julledigheten slut och jag drar hem till mitt fina Piteå! :)
 
Jag kan villigt erkänna att jag saknar Piteå massor nu. Har jag umgåtts med familjen ständigt i lite mer än 2 veckor, inget ont menat det har varit skönt, riktigt skönt men jag bor ju inte här längre utan jag har ju faktiskt flyttat hemifrån och det är i Piteå som jag trivs just nu. Plus att jag saknar att sova i en säng som jag inte får ont i ryggen utav :P
 
Lång historia kort: När jag flyttade hemifrån fick min äldsta brorsa ta över mitt rum så jag har inget rum här längre vilket gör att jag får sova i min yngsta lillebrors sovrum då han sover hos mamma. Och hans säng är inte den skönaste utan jag får väldigt ont i ryggen utav den, så jag saknar min otroligt sköna säng hemma i Piteå!!
Men i morgon bär det av! Lämnar Nynäshamn 10.25 och anländer in i Piteå vid ca 4 tiden, såååå skönt!! :)
 
Så nu är väskorna packade och bara en natts sömn och några timmars resande står emellan mig och Piteå!
Och sen på tisdag så har jag min första lektion som kommer att vara i Programledarrollen där jag kommer att leda ett program med en panel där vi ska diskutera ett ämne tillsammans, väldigt spännande kommer det att bli! Jag e lite nervös, men ja det är man ju alltid liksom, men det kommer att gå bra, för hitills har det gått bra för mig och jag har varit förvånansvärt nöjd med mina insatser! Men jag lär mig hela tiden och det e självklart huvdsaken.
Nej nu dags att vara vaken en liten stund till men sen blir det sängen eftersom att klockan ringer 8.00!
 
With love
Mikamey
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback